F5B Logo
Mark de Groot
Mark de Groot
Informationen über mich:

Ik ben Mark de Groot

Vlieg sinds mijn 8ste een Carl Goldberg Electra.
Tussendoor wat olie stokers gevlogen.
Sinds 2008 een sneller model gekocht een Robbe Calibra met een Brushless motor.

Halverwegen 2010 met de Hawk de competitie gevlogen met ongeveer 2.4 KW naar de 3de plek in Dalfsen.

Voor 2011 worden er 2 Avionik B1T gereed gemaakt om weer hoge ogen te gaan gooien pp de wedstrijden.


Avionik B08 (F5B-FAI)
Motor: Onbekend 6.7
Luftschraube: RFM 17x18 Rood F5B
Regler: Onbekend
Batterie: Onbekend

Spannweite: 192cm
Länge: 118cm
Gewicht: 0gram
Profil: Onbekend
Streckung: 15
Baujahr: 2009
Design/Konstruktion: Sergey Sobakin / Sergy Anasin

Avionik B1T (Black) (F5B-FAI)
Avionik B1T (Black)
Motor: Keda 36-60-7L 3500kv, Neu P32/6.7
Luftschraube: GM 17x21
Regler: Castle Creations Phoenix 125
Batterie: Turnigy 5S 3300 30C

Spannweite: 170cm
Länge: 113cm
Gewicht: ?gram
Profil: M90712 (7.0 %)
Streckung: 12
Baujahr: 2011
Design/Konstruktion: Sergey

Avionik B1T (White) (F5B-FAI)
Avionik B1T (White)
Motor: Keda 36-60-7L 3500kv, Neu P32/6.7
Luftschraube: GM 17x21
Regler: Castle Creations Phoenix 125
Batterie: Turnigy 5S 3600 30C

Spannweite: 170cm
Länge: 116cm
Gewicht: 1650gram
Profil: M90712 (7.0 %)
Streckung: 12
Baujahr: 2011
Design/Konstruktion: Sergey

Hawk F5B (F5B-FAI)
Hawk F5B
Motor: Kontronik Kira 600-38/6.7
Luftschraube: RFM 16x16s
Regler: Castle Creations Phoenix 125
Batterie: Turnigy 4s 3300 30c

Spannweite: 170cm
Länge: 90cm
Gewicht: 1529gram
Profil: MH30
Streckung: ?
Baujahr: 2010
Design/Konstruktion: Staufenbiel

Beste Runde(n) wie im Flug vergangen: Mark de Groot
Datum Position Runde Strecken Zeit Motor Landung Punkte
13 September 2014 Maasdriel 3 39 10.00 16 30 1004